söndag 29 juli 2007

Snubbe på annan ort

Snubben har jobbat på annan ort hela sommaren och har väl typen månad kvar. Jag har varit och hälsat på honom ett par gånger. Vi har bott på hotell och haft the time of our lives...Och just det...det skumma va att han kom hit till sthlm på midsommar och spenderade hela midsommar helgen med mig...Skumt? Inte med sin tjej...Jag började intala mig att han inte har nån tjej...hon kanske har gjort slut och han säger inget till mig om det...Så jag släppte loss lite och lät mig få känslor för honom, hon verkar ju inte finnas i hans liv eller?... Och han vägrar att svara på mina frågor.
Det har pendlat ena stunden tror jag att jag e kär, för att i nästa stund inte vara kär. Snubben har också gjort klart för mig att han inte vill nåt annat än det vi har. Alltså vi kommer aldrig bli ihop.Hmmmm...
Frågan e om jag överhuvudtaget egentligen kulle vilja bli ihop med honom, ha honom som min man? Egentligen inte. Men det som har varit bra är att ha någon och jag trivs med det...

I början när vi träffades sa jag...okey vi håller på så här hela sommaren, sen är jag out of your life...sommarn håller på att ta slut.

Jag har sparat massa pengar i sommar. Har inte haft behov av att gå ut...Utan jag har snarare fokuserat på att styra upp saker i mitt liv. Som fixa jobb till hösten, ekonomin, renoverat mitt hem, plus att jag haft bra sex...

Inga kommentarer: