söndag 29 juli 2007

Claim your man!

Asså ok! Jag fattar inte hon har inte ringt alls. Antingen så funkade planen "Renoveringstipset". Men det spelar ingen roll.
Jag har tur att hans brud e svensk, för just nu känner jag mig inte redo för en ställas mot väggen konfrontation.

Jag kan höra hennes svennementalitet just nu
- Nä gud jag kan ju inte hålla på att ringa hon jag misstänker ligga med min man, hon skulle säkert tycka att jag var en psyko bitch som håller på och ringer runt för att kolla om mina misstankar e berättigade. Nä gud vad pinsamt om hon inte är otrogen med honom, och vad skulle alla mina vänner säga om de hörde att jag höll på och kolla hans räkningar och ringde runt på massa okända nummer?
Nä jag låter bli, jag får försöka dra ut sanningen från honom.
Snälla, he will lie, ta genvägen...
Om jag nånsin hade minsta lilla misstänksamhet om att min snubbe höll på med prassel på sidan om, ( spelar ingen roll om jag har fel eller inte)...Jag skulle inte tveka jag skulle ringa och ringa tills hon " det misstänkta" numret svara. Jag skulle kolla upp på nätet vilja veta vem hon är, var hon jobbar vad hon gör, hur hon ser ut. Sätta in styrkor...Inte för att skälla ut eller vad det nu är utan få fram sanningen. Med all due respect för henne. De e ju inte hon som e dum, det e ju han. Hon som han är otrogen med får ju knulla vem hon vill...( så länge jag inte vet vem hon är och hon inte vet vem jag är) Hon och jag har ju inga obligations gentemot varann. I alla fall...
Okey hon skulle kanske inte heller säga sanningen, hon som han e otrogen med, men rätt eller fel miss har jag åtmindstånde claimat my man och implicit visat att jag har ögonen på honom...And girl you better be honest with me. Och om sanningen ska fram så gör du mig en tjänst. Du låter mig välja att dra ifrån honom...
So work it girl Claim your man, and konfront me, I'm never gonna think you are a psyko weard bitch... I'll have more respect for you... Han är ju din man, som jag har kul med.

3 kommentarer:

Älskarinnan sa...

Men just det...Jag kan inte lova att jag säger sanningen än. Just nu är hans och mitt förhållande alltför fragile och jag tycker det e så härligt att ha nattligt sällskap, utan obligations...

Anonym sa...

3 inches screen of Zopo ZAP900h is really a cool thing about Zopo ZP910
and as it is having a Quad Core processor you should really check out its features.

When it comes to connectivity, the T-Mobile G1 packs
a real punch. If you don't like to cook or feel like you don't have time,
there are apps for restaurants also.

Here is my blog post :: samsung galaxy s4

Anonym sa...

The Samsung galaxy note is available in elegant
white and black colour. Yet, we have here, a head-on comparison of the Samsung Galaxy Note features and i
- Phone 4S features to figure out who beats the other in what category.
The color display of the phone is simply awesome and comes with screen of
4 inches.