tisdag 31 juli 2007

Jag säger ok på en gång

Jag ringde honom i alla fall för ett litet tag sen, nu alldeles nyss idag. Jag vet att nåt skumt pågår..Han e dö skum mot mig...Jag tror att det är problem mellan dem... Han var tvungen att klippa sig. Ringer mig från fridhemsplan och frågar om frisörer som kan va öppna och kl är 18.30. Det jag kunde komma på va hår 3000 kanske...Ringde dit, fixa en tid åt honom...nU håller han på och klipper sig. Fan vad jag fixar. Han knäpper med fingret och jag fixar. ( och han var inte särskilt lovie dovie in the phone)
Det va som när jag "gjorde slut" för typ två veckor sen. Han betedde sig jätte B och så va han skit arg på mig i en vecka. Sen sweettalkade han mig sa förlåt, och jag godtog på en gång. Sa at jag va snygg, läcker och sexig...Haha...
Tre dagar efter ringer han mig och säger att han behöver mig, det va en tisdag. Jag jobbade då, skulle sluta sex..Tåget till hans ort gick sju och jag var så ofixad överalllt. När jag sluta jobbet tog jag en cab hem, snabb rakade mig överallt, duttade på min Dune doft slängde mig i en cab till centralen, hann med tåget satt där en och en halvtimme. Delivery...
Han vill se mig, jag säger på en gång OK...Släpper allt annat. HMMM
Men jag e inte kär i honom...Jag vill egentligen inte ha honom...Det e bara att jag orkar inte hitta nåt annat än. Det e ju sommar. Hellre sex, lite uppskattning, närhet än inget alls och nytt sökande...

1 kommentar:

Älskarinnan sa...

Vi sa att vi skulle ut och käka...Få se om han ringer efter frisören...