lördag 28 juli 2007

Bakgrund

Jag var "kär", "betuttad" en snabbis i honom för fem år sen...det var då vi träffades för första gången, sen var det inte så mycket mer med det...inget hände så...Fem år gick och jag hade inte haft nån kontakt med honom...Så en kväll jag e ute på Risch eller hur det stavas...och e på väg till East...glider in där och ser ett bekant ansikte, tog mig säkert 20 sekunder att registrera vem han va...va var det han hette det e ju han...just det! Jag glider fram till honom, det tar tio till femton sekunder för honom att fatta vem jag är...
Damn det var länge sen, så vi tar ett par drinkar...catchar up senaste fem åren...det tänder till...vi drar hem till mig,( och det här var precis innan påskhelgen så det var massa röda dagar efetr varandra). Vi stänger av telefonerna, skiter i att svara och stänger in oss i min lägenhet i fem dagar. Ingen kontakt alls med yttre världen. I fem dagar sover vi äter kollar på tv kollar på varann duschar klär aldrig på oss högsta möjliga plagg trosor eller kallingar och vi har massa sex...Och ingen vet vart vi är...Puff helt borta, bara vi två i min lägenhet i min säng med varandra.
Det var där det började, nåt som jag inte trodde skulle börja...

Inga kommentarer: