måndag 30 juli 2007

Har fixat mig som fan

Snubben e i stan, det var jag som ringde honom, han skulle egentligen till Göteborg och vi hade planer på att jag skulle komma dit på torsdag, men så nu plötsligt hade han dykt upp här...Hade han inte tänkt säga att han var här, asså ringa mig? ( det värsta e att det inte kändes så).
Han lät inte så pigg...Men vi sa ett kanske att vi ses ikväll...Inatt?
Åhhh inte alls som jag hade planerat... MItt hem är inte riktigt klart än från renovering. Golvsliparna var klara vid sju och jag kunde inte komma in i lägenheten förrän tio...Det började bli tajt...Jag skyndade mig hem till slut och va tvungen att rå fixa mig i fall det blir han och jag ikväll...
Så nu har jag fixat bikinilinjen, rakat ben och under armarna,( fan och jag som hade sparat ut allting för att jag hade planerat vaxa mig, mellan benen och benen) filat och målat naglarna hunnit färga håret för att täcka några av mina gråa hårstrån, smörjt in mig, plockat ögonbryn, duttat på min Dune parfym...
Å så kommer han säkert inte komma idag... Jag lovar...Allt förgäves helt säkert, det e så typiskt...Det värsta e att jag ser slutet på det här förhållandet.

Jag kom och tänka på NIna Simones låt The other woman... Lyssna på den, det är så jag känner mig nu.

( Tyvärr har jag inte koll på om man kan lägga upp låtar här än, plus att jag försökt lägga upp bilder men det har inte gått Hmmm)

2 kommentarer:

Älskarinnan sa...

Ush jag känner mig fånig...

Älskarinnan sa...

Han har inte kommit. Jag kan inte sova. Allt fix va bara i onödan, jag visste det. En sån ambition jag la ner på att fräscha till mig helt i onödan...