måndag 30 juli 2007

Nu e jag skit skraj

Ush nu blev jag plötsligt skraj...
Tidigare idag hängde jag med en polare och vi snackade lite om att jag e "älskarinna"...Å han kunde inte förstå hur jag kunde göra så mot hans tjej, och mitt svar var...Men jag känner ju inte henne, jag vet inte vem hon är jag har inga skyldigheter gentemot henne... Varpå han sa, - men tänk Karma, tänk om det händer dig, när du verkligen är tillsammans med någon...Jag viftade bort det.
Men nu när jag stod och diska kom jag på vad jag verkligen är rädd för.
Det värsta som kan hända mig, det jag e mest rädd för just nu i mitt liv är... Att snubben jag aldrig fick fullt ut skulle bli upp över öronen brutalt kär i någon av mina bästa vänner och behandla henne på alla sätt som han aldrig behandlade mig... Typ vilja va med henne helatiden, ringa ösa komplimanger över henne springa efter henne så som snubbar kan bli när de verkligen vill ha en...Det är min mardröm, mardröm jag skulle inte palla det. Det skulle bli så övertydligt att jag aldrig var tillräckligt bra, älskvärd och allt det där...Det skulle va den största smällen någonsin.
Det spelar ingen roll om min bästa kompis inte ville ha honom eller ville ha honom. Det som skulle spela mest roll är hans vilja att vilja ha henne...åhhhhh jag mår dåligt av bara tanken. Jag menar okey att han vill ha en tjej som man inte vet nåt om...men tänk om han ville ha ens bästa väninna, vem ska man då snacka med?

Nu har jag skrivit ner det som jag är jätte rädd för...Tänk om det händer bara för det?

Inga kommentarer: