söndag 11 november 2007

hon var utanför min dörr och väntade

Ok Efter hans semester drama har detta hänt. När han kom hem blev han utslängd av sin tjej. Det tog slut på riktigt mellan dem. Han flyttade in hos mig utan hennes vetskap förståss. Det va ungefär tre veckor sen. Sen han kom hit har han legat i sängen och mått dåligt, gått ut två eller tre gånger utan att ringa mig för att tala om att han inte kommer under natten. jag vet inte vart han varit, han stängde bara av sin telefon och hörde inte av sig förrän 24 timmar hade för längesen passerat. Under den här perioden har jag - Done his londry, cooked for him and done the grocery shopping. I even did his erends...Like he could order food.. And I bought it for him, alltså been his delivery girl. Ha ha I'm a fucking big joke. Mitt självförtroende är i botten och jag känner mig värdelös. Och om man kände mig eller de som känner mig tappar hakan när de hör de ovannämda ärendena jag räknar upp. Ja jag driver med mig själv och skrattar åt mig sjäv när jag berättar det, men allt är sant. Jag tappar väl själv mine egen haka.
Är jag verkligen så ursvulten på kärlek? Jag har noll respekt för mitt hjärta. Jag vet allt for a fact, men orkar inte göra nåt åt det.
Förrän detta. ( ett mail som jag skrev till min vän)
Ush jag har haft sån drama. Hans tjej va här i morse och va helt galen. Plingade på och satt utanför och vänta. Vi två som två äckliga fegisar att helt tysta i lägenheten. Till slut var jag tvungen att sms en vän för att han skulle komma och kolla om hon fortfarande va kvar. Men fyra timmar efter var hon inte det. Nu är allt smutsigt och förstört mellan mig och honom. Det e bra i och för sig. Men det gör ont att ljuga och va ett äckel mot henne. Men jag kommer väl slippa det hädan efter. Det är inte det att jag skyddar honom, det är på sätt och vis henne. I don´t want to rub it in her face, speciellt inte heller när jag vet att han inte älskar mig eller tycker om mig så som jag önskar han gjorde. Men jag ska börja intala mig själv att han inte är värd mig och allt jag egentligen skulle kunna ge. Han ligger här och sover, flyttar ut imorgon och jag kan inte sova. Jag vill bara tillbaka till mitt normala liv och slippa ha honom som min första prioriet som ändå inte leder nån vart. Jag har försummat så mycket för den här skiten, mitt hjärta, familj och vänner. Ush hoppas det tar slut, men det värsta av allt jag önskar innerst inne att han kommer tillbaka till mig sen och sger att han älskar mig.

Det viktigaste av allt. Jag klandrar inte henne för något jag tycker inte hon är knäpp hon gjorde det hon kunde, hon har all rätt att föröska få fram sanningen oavsett vilka medel hon tar för sig. Jag r helt på hennes sida. Men jag orkade bara inte öppna någon dörr i dagens tillstånd.
( Ursäkta min svenska och engelska stavning, orkar inte rätta nu, man fattar i alla fall vad ag typ försöker säga)

Inga kommentarer: