fredag 12 oktober 2007

Sysselsättning

Så, vad gör jag...Jag har ju hittat hans brud på Facebookb för längesen och försökt skicka en snubbe på henne för att bli hennes vän, så att jag via hans facebook kunde gå in på hennes profil och spana in henne. Med det misslyckades hon ignorade honom och han blev aldrig vän med henne...Vilket kanske inte heller är facebooks syfte...
I vilket fall jag gav upp den planen. Så då behövde jag en ny plan om hur jag skulle komma åt hennes liv. Men kom inte på nån. Tiden har gått och igår så snackade jag med en polare och kom på att hon faktiskt inte sett vem hans brud är. Hon kollade upp henne på sin facebook för att ge mig en bedömning om vad hon tyckte om hennes utseende...
Och så plötsligt säger hon på andra sidan luren att hon kommer in på hennes profil. Tydligen e de båda med i nån network och bruden i fråga har glömt kryssa i att obehörda inte ska ha tillgång till hennes profil... Mitt hjärta börjar banka fort, jag mådde illa och börjar skaka,...Shit jag har en ingång in i hennes liv, som en skänk från ovan.
Jag tar min polares inloggningsuppgifter och glider in på hans tjejs profil och kollar in albumen...
åhhhhhhh ångest. Nu har jag kollat igenom alla foton in i minsta detalj ur alla vinklar studerat och kollat om och om igen...flera gånger under dagen.
Ångest, jag känner mig galen. Hon vet inte att jag har stor koll på hennes liv. Det är hemskt och han vet inte att jag har koll på deras gemensamma semesterbilder. Jag har ett hum av hur deras lägenhet ser ut...hur hon ser ut till fest och till vardags vilka vänner hon umgås med...
Bläääää och jag kan inte låta bli att kolla om och om igen så fort jag får tillfälle.

2 kommentarer:

Robert Pihl sa...

Maila mig hennes namn så ska jag fixa det.

Älskarinnan sa...

He he he