torsdag 4 oktober 2007

Vi bestämmer att fortätta träffas

Dagen efter snackade han och jag i telefon...Jag frågade vad som hänt...Om han mådde dåligt och hur det hade gått. Fiskade efter om hon hade lämnat honom med dunder och brak. Men det verkade inte så.
Han bad om ursäkt för att jag hade blivit indragen och förväntade väl sig att jag ville avsluta. Jag var beredd på ett avslut från hans sida också. Att han kanske nu när vi verkligen var upptäckta, då skulle han komma på bättre tankaroch gå tillbaka till henne 100%...Men han ville fortsätta träffa mig och jag kan inte motstå. Jag vill också fortsätta träffa honom. Så vi bestämde att vi ses ute på lördag kvällen. Det gjorde vi...sen gick vi hem till mig...vi gjorde det vi brukar göra...Kl 05.00 drog han hem...Han skulle tvätta och packa hela söndagen. För på måndagen skulle han dra på semester utomlands. I två veckor. Jag såg fram emot att han skulle dra. Bara ha en peace of mind i två veckor och focusera på mitt. ( Och semestern han drog iväg på inefatta inte hans "tjej", fick jag reda på under fredagssamtalet med henne) hon skulle nån annanstans med sin mamma...Puh...De är också ifrån varandra lika länge som jag är ifrån honom!
måndagen var en härlig dag...jag jobba över i lugn och ro helt focuserad...Tänkte inte på honom och hoppades inte på nåra samtal från honom...
Så ringer det på min telefon två signaler. Det är tecknet vi har när han inte har telefon nr två.
Jag blev glad förståss...Ringer upp honom från kontoret...
Han vill att jag ska komma till honom, han tänker betala han vill ha mig dit fort till solen, värmen och stranden...

Inga kommentarer: