torsdag 22 november 2007

Jag e tillbaka

Ok Tillbaka från Berlin och som en ny människa....
De två första dagarna ( nätterna) var lite jobbiga, var inte en partyprinsessa precis. Men jag åt massor av mat hela tiden. And thats a sign of me coming back to life again, när jag börjar äta. Sen blev jag avlöst av kompisar. Mitt första gäng som jag var där med drog på söndagen, då blev jag avlöst av en vän som håller på och turnerar med en musical runt om i tysklad, och just den här söndagen skulle hon tillsammans med sin nyfunna snubbe komma till berlin. Det var helt perfekt, så på söndag kväll hakade jag på Musikal artisterna. I det här gänget fanns en snubbe som från början inte alls verkade intressant. Men under kvällens gång växte han i mina ögon. Han var arrogant och svår att få kontakt med.
Men han blev kvällens utmaning och disstraktion från mitt tragiska liv här hemma i sverige.
Jag sa till min vän. Honom ska jag ha in the end of the night. Hon sa It's not gonna happen, forget about it, hela ensemblen har redan varit på honom och han är oruckbar. Det kommer aldrig gå. Jag sa Watch me. Hon sa, klarar du honom är du kvinnornas kvinna. Jag sa Watch me...Kvällen gick. Vi gick på världens roligaste gay club, dansde dansade dansade...Jag kände mig som kvällens drottning with a mission. Plötsigt tar denne sexiga man min hand, fö mig bort från gruppen. Vi hamnar on the dance floor...till slut vi Hånglar och vi slutade inte hångla det var wunderbar. Här hånglar jag med en estnisk dansare, och vi slutatde inte hångla och allt som hör till en romans, förrän det var dags för mig att åka hem. Och jag åkte hem en dag senare än planerat, bara för att fortsätta vara med honom och för honom att få va med mig. Min vän var imponerad- jag var imponerad...Jag är kvinnornas kvinna, Jag behöver få vara det ( fast att jag fattar att han va med mig för att jag står utanför en ensemble) Men jag skiter i det, vi hade det wunderbar.
Men en liten detalj bara...Den här snubben är gift...

Inga kommentarer: