onsdag 14 november 2007

De bra saker som älskarinna relation fört med sig

Jag tränar tre gånger i veckan för hans skull, så att jag blir snyggare och tajtare. Jag är alltid nyrakad. Jag har renoverat mitt hem, slipat golv och målat om så att det ser fräschare och stiligare ut här hemma. .. Jag började blogga...Jag shoppar lite mer
Jag ser alltid till att jag är extra snygg de dagar jag ska träffa honom, jag luktar gott, mIna naglar är alltid nymålade. Jag har skaffat mig sexigare underkläder. Och förlåt mig om jag e vulgär ( jag har övat upp min sugteknik, och blivit mycke mycke bättre).
Och när jag blir skit rädd för att han ska dumpa mig kommer jag på massa bra idéer som jag ska göra. Jag har just kommit på en jätte bra dokumentär ide´, tack vare han. Jag ska dra till Berlin över helgen för att komma bort och få lite nya in puts.
Allt för hans skull för att öka mitt värde... but hey! I slutändan blir det ju i alla fall för min skull, även om det är han i sitt omedvetna triggar igång min sysselsättning... Jag är särskilt nöjd med träningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill lyfta hatten för en med syster och säga good for you!
Jag valde medvetet att skaffa en älskare men ville inte att han skulle bli kär i mig så jag valde en lyckligt gift man som hade allt förutom sex i sitt äktenskap. Han e en underbar vän och den bästa sängkamrat jag någonsin haft. Dem stunder vi har tillsammans får mig att gå runt med ett lende som får mig att stråla, jag tar hand om mig själv och känner mig bekräftad mitt i all vardagsstress som småbarnsmamma och nerstressad med jobb........Livet är underbart!

Claes B i Uppsala sa...

Kan vi träffas? Claes B 45 år bor i Uppsala. Är gift men söker en älskarinna!