torsdag 2 augusti 2007

Varför e de tillsammans?

Jag fattar verkligen inte var hans brud finns? Är hon påhitt? Eller är det slut egentligen?Jag fattar verkligen inte varför de är tillsammans? Uppenbarligen så hänger han med mig. Vi har flera gånger suttit på skype också, han sitter hemma i deras hem. Har hon inte sett mitt namn på msn och på skypen? Misstänker hon inget? Ser hon genom fingrarna eller... Har hon hotat honom med självmord om han skulle lämna henne?
Vad är det som håller honom kvar hos henne? Har hon mycket pengar? Ger hon honom bättre status?
Kan han älska henne? Hur i så fall älskar han henne?
Fan vad jag sökt på henne på nätet, men hon finns ingenstans. Bara på eniro. Jag vill se en bild på henne.
Jag tror hon e blond.
Han har nämn nåt om att hon har silicon bröst och rumpa. Min totala motsast på från alla håll och kanter. Jag vet att han gillar silicon...Eller jag menar större bröst och större rumpa, Tjatar hela tiden att jag borde gå upp i vikt.

Undra om jag ska skaffa bröst?

Jag fattar inte vad/varför han har/haft mig till?

Shit vad händer med mitt själförtroende?

Inga kommentarer: