onsdag 8 augusti 2007

Han får ligga hur mycket han vill

Eftersom jag försöker spela lite oberörd och ibland lite hard to get (så gott det går), tjej som inte bryr sig on the go karriärist, självständig som aldrig sätter press ... Så har jag sagt till honom att han får knulla vem han vill när han vill, och han behöver absolut inte redovisa sina ligg för mig, och att jag vill inte höra vad han gör när jag inte e med honom. På ett villkor att han no matter what använder kodis med brudarna han ligger med för jag vill inte ha skumma prylar mellan benen. Det är vår överenskommelse. Om han nu går och ligger med någon, detta för att gardera mig jag menar absolut allvar med kodis...För av naturliga skäl litar jag inte på honom, även om han säger att jag är den enda han ligger med.
Men i vilket fall så blir han glad och tycker att det är en helt rimlig överenskommelse...Jag mår dåligt och menar absolut inte de grejjerna jag just sagt, (om liggen)...förutom kodisen.
( Allt är dock bara spel)
Jag bryr mig, jag vill veta, och får jag veta kommer det göra dödsont...
Men i detta spel betyder det ju inte alls att jag tänker vara så att han får göra som han vill, i detta spel testar jag ju honom med...och förklarar att jag också lovar att ha kodis med de andra...
Och den funka rätt bra. Och han reagerade riktigt svartsjukt och sa att jag bara var hans och att ingen annan får ha mig...Att jag
... Åhhhh jag smälte inombords, blev lycklig, jag vill va hans och jag vill ägas av honom...Men jag spelade oberörd och upprepade mig...Den enda skyldighet du har till mig är att du måste ha kodis, no matter what and then you are free to do what you want... And that includes that i'm free to do what i want...Du vill ju inte bli min man på heltid.

Inga kommentarer: