tisdag 21 augusti 2007

Min dator är paj

Min dator e paj ett litet tag framöver...och jag pallar inte och sitta på andra skumma platser och diktera mina affärer vid sidan om...
Men nu har jag ett litet smygtillfälle i alla fall..Ingen bakom mig som kan se nåt...
Vi sågs i helgen efter att inte setts på två veckor...Åhhh shit hemsk hemskt brutalt bra sex...Det var så härligt, skönt bra jag behövde det...Och jag tog hand om honom, I pampered him...Han hade nackspärr. Jag masserade in tigerbalsam...mmmm...Lagade mat till honom. Såg till att skrubba honom...Han tar inte hand om sin hy, smörjde in honom. Tog hand om My hard working man. Det va härligt.
Jag har bestämt mig...Så länge jag inte blandar in några känslor så går allting bra.
Förraveckans ångestattack var helt överdriven...
Nu e jag på banan igen. Och iskall.

Inga kommentarer: