torsdag 2 augusti 2007

kvinnor vs män i otrohet

Jag har en känsla, eller de flesta otrohetsfall jag känner till och hört om, är att kvinnor som hamnat i otrohetsaffärer, alltså själv börjat vara otrogen, drar inte ut på sin otrohetsaffär särskilt länge.
Oftast gör hon slut med sin " riktiga" partner, alltså den hon bedrar, ganska snart för att hon förstår att nåt e fel i förhållandet, och hon vill inte bedra alltför mycket den hon en gång älskade riktigt mycket.
Medan männen de gör ju aldrig slut med sin " riktiga" partner, han bara fortsätter och verkligen brutal bedrar tills hans älskarinna lämnar honom, för att hon fattat att han inte tänker lämna sin "riktiga" partner plus att hon är skit trött på att han har kvar kakan medans han äter den...
Sen hittar han en ny efter en liten paus från bedragandet och fortsätter med ett nytt prassel...
Tills han blir upptäckt och blir lämnad av sin " riktiga" partner.
Och han kan hålla på med sitt bedragande/ vänsterprassel år ut och år in.
Jag känner många älskarinnor, men jag känner inte många älskare.
Rättare sagt, jag känner ingen långtids älskare.

Inga kommentarer: