lördag 15 december 2007

Älskare nr 2 kommer på besök

Imorgon kommer min nya älskare. Vi har fyra timmar på oss att umgås. Han kommer direkt hem till mig med en cab.Och jag har just fått min mens...

Problmatik inför imorgon:
Jag bor i en pytteliten etta så allt, sovrum, vardagsrum och kök är i ett., Compact living så compact it can be alltså.

1, Ska jag bädda sängen eller inte? Eller utan att bädda den ser det ju såklart slarvigt ut, men Det kommer bli så bökigt annars för oss att hamna mellan lakanen, mitt överkast e så jävla tungt och stort. Ok vi kan göra det på överkastet, men det känns också så tacky...Den bäddade varianten gör att sängen inte ser så inbjudande ut. Asså hade vi all tid i världen skulle det ju inte alls vara nåt problem, men nu har vi ju inte det. Jag vill att allt ska flyta på så smidigt som möjligt utan att nåt blir bökigt.


2, Vad ska jag ha på mig? casual, jätte snyggt och tajt, eller bara ett sexigt nattlinne? Och det känns ju lite fåningt, nattlinnet asså...Eller?
På en söndag känns det ju skönast att vara casual särskilt när man inte planerar dra ut, men han kanske tycker att jag e tråkig och ful i casual eftersom han e van att se mig fixad från då vi var i Berlin.
Och fixar jag mig jätte mycket så kanke han undrar varför jag håller på så stenhårt på en söndag?
Eller eftersom vi inte har så mycket tid för uppvärmning kanske jag bara ska ha mitt classiskt sexiga Bodih nattlinne på mig?
bovia nattlinne på mig

3, Ska vi äte nåt eller inte? Ska jag laga nåt eller ska jag bara fixa fram lite småplock? Eller ska jag föreslå att vi går ut och käkar? Nä då förlorar vi tid..

4, Tiden...Inte direkt mycket uppvärmningstid. Hur pang på kan man vara?
Ska jag bara vara rakt på sak, typ draner brallorna på honom på en gång? Och vad e han egentligen ute efter?

5, Min mens...hur långt kan jag gå innan jag säger - jag har mens ... Åhhh vad osexigt( Jag vill inte göra det med honom med min mens nu när vi e så nya med varandra). Det e bara en blow job som gäller imorgon... FAAAAAAAAN...

6, Min gamla älskare, han som varit nr 1...Han har varit för söt på senaste, typ som om han e lite småförälskad..eller det känns som om han litar på mig, känner sig trygg och så med mig. Vi har i veckan umgåtts, myst och lagat mat ihop. Och han anar ingenting. Jag känner mig otrogen mot honom. Så pass att det faktsiskt känns lite jobbigt att träffa den 2 dre nu. För han har tyvärr svalnat...
VI FÅR HELT ENKELT SE VAD SOM HÄNDER...

Inga kommentarer: