måndag 31 december 2007

Det är nyår

Jag ill inte låta dramatisk men på ett sätt har jag valt det själv att sitta hemma ensam och totalt skita i Nyår. Visstkan det vara så i hopp om att han älskare nr 1 skulle vila va med mig, men självklart blev set inte så. Han har valt att vara med sina vänner inte frågat mig om jag vlll fira in det nya året med honom.
Men samtidigt har jag faktiskt inte riktigt blivit bjuden på nåt i år. Alla mina vänner är par så de flesta ska på parmiddagar och sånt, ta det lungt och ja jag har inte blivit bjuden. Asså mina bästa vänner har blivit bjudna till folk som jag inte känner. I alla fall så jag sitter här själv just nu. Och det känns värre än vad jag trodde det skulle kännas...Igår bestämde jag mig för att inte göra nåt...idag halv ångrar kjag mig. Men samtidigt känner jag inte att jag orkar göra något.
Mitt dilemma e ska jag dricka lite vin för mig själv, eller ska jag börja med att söva mig själv med lite sömnmedel för att slippa den här dagen. Dricker jag vin så kan jag ju inte ta mina piller...men tar jag pillrena så kankse jag missar nåt. Jag vet inte vad jag ska göra, jag kankse orkar göra nåt senare ikväll...men samtidigt känns det så tråkigt att inte ta sig ett glas vin. Jag är rädd för att jag inte kommer kunna somna ikväll efter att jag druckit då skulle jag ju vilja ta sömnpiller, men ite kunna, och jag vill inte sitta halvfull i min ensamhet och inte kunna sova...
Vad ska jag göra...söva mig nu?
Det här är nog den värsta dagen i mitt liv på jätte länge.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.