tisdag 25 december 2007

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Åhhhh jag vet att jag är upprepande och tråkig. Jag börjar bli lite trött på mig själv och jag fattar inte riktigt vad som e meningen med mitt liv. Jag är jätte beroende av älskare nr ett eftersom jag inte har älskare nr 2 vid min sida, jag har honom för det mesta på skype.
Tidigare skrev jag ju om mina bekymmer inför första mötet med älskare nr 2..Kort fattat kan jag säga att it was intense, wonderful and magic surreal as if in a dream. Allt gick smidigt till och det var som om vi inte hade varit ifrån varandra. Det var som om vi fortfarande var kvar i berlin känslan. Jag och älskare nr 2 är som två pusselbitar, vi är perfekta för varann, men omständigheterna kommer emellan. Jag kan ärligt säga att den här killen är inte ute efter nån spännande trip med mig, utan den här snubben känner för mig lika mycket som jag känner eller skulle kunna känna för.
Han har cursat att vi överhuvudtaget har mötts, han säger att hJag tror honom, inte kan sluta tänka på mig, att jag finns i honom med honom hela tiden vart han än är. inget känns ljug eller falskt på klistrat och jag fiskar inte allt han säger är naturligt och allt jag säger är naturligt. DETTA ÄR ÄKTA....
I väntan på att älskare nr 2 ska komma på besök och våra samtal på skype...så hänger jag med älskare nr 1, som för övrigt mår skit just nu. Hans tjej var strax innan julafton hos dem och flyttade ut allt det sista, så älskare nr1 sitter typ på en liten fotölj mitt i en tom kall lägenhet.
Jag är jätte beroende av honom, det är hemskt, han är kall jag fäster mig mer och mer vid honom. jag vill bara att älskare nr 2 ska komma och rädda mig ur det här spindelnätet som jag trasslar in mig själv i.
ÅH förlåt att jag e tråkig som återupprepar allt over and over again....

Inga kommentarer: