måndag 20 oktober 2008

Några saker som låg i utkastlådan...

2007-11-16
Han svarar inte när jag ringer. Han och jag har haft en överenskommelse om att han aldrig no matter what ska ignorera mig. Vill han inte träffa mig ska han vara ärlig, inte låta mig stå där hängandes helt ovetande. Det e det enda krav jag ställt på honom. Aldrig ignorera mina samtal aldrig. Men han har gjort det och då mår jag såååå dåligt. Jag har sagt att både han och jag är en lögn så det spelar ingen roll...
Sen så kommer jag på varför varför i all världen skulle han vara ärlig mot mig, han har aldrig aldrig varit ärlig mot sin tjej och vad får mig att tro att han skulle vara det mot mig. Jag e ju dum i hela huvet. om han kan skita i sin tjej så lätt och skita i att svara när hon ringer då kan det ju absolut inte vara svårt att skita i mig och mina känslor. Jag bara skrattar åt mig själv och känner mig dubbel lurad...
Vad får mig att tro att han inte skulle lura mig.
2007-11-12
Han påstår ju att hon vill ha tillbaka honom, men att han inte vill.
Men jag vet inte riktigt om jag kan tro på det...
2007-11-11
Först och främst hände en ganska bra grej trots allt. Det va när jag såg hur skraj han vart för att hon stod där utanför. Att han blev så ynklig. Han satt där i sina bara kallingar i köket och bara såg fånig ut. Och jag tänkte Jag håller på med en ynklig man som har förhalat det mesta inför sin "flickvän" och att han inte kan stå upp för vad han håller på med.
2007-10-12
Okey...Jag har ju hittat henne på Facebook, hon är ful...eller nä ful söt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va! vaddå stod utanför? har ni träffats alla tre?

Älskarinnan sa...

Nej nej vi har aldrig träffats...Hon stod och plingade på som en galning...Som tur var våra telefoner på ljudlös, annars kanske hon hade hört för hon ringde bankade på dörren skrev sms...Vi öppnade inte satt knäpptysta i lägenheten...Ush jag skäms när jag slriver detta det är äckligt...kände mig så hemsk...och värst av allt just då tyckte jag han var så äcklig...äh ush jag vill egentligen bara glömma den händelsen...Trots att det var över ett år sedan har jag inte distans till händelsen...ush nä måste sluta vill ej minnas egentligen...Låtsasom som om det inte hänt...