onsdag 26 september 2007

Jag har slutat tänka

Det är så skönt att ha slutat tänka. Jag tänker ingenting just nu.Om jag tänker, så handlar det mesta om att lösa praktiska ting...Typ... En inspelningsplan.
Jag känner just nu ingenting...inga känslo tankar...Det mesta flyter på.

Alldeles strax ska jag iväg till den stad min snubbe befinner sig i...en timmas resa härifrån. vi har nämligen en inspelning imorgon i hans stad, och eftersom alla i teamet inte får plats i bilen, faller det på någon att åka "kommunalt". Och den här gången föll det suig så lägligt för mig eftersom vi ska spela in där han redan befinner sig. Så natten blir het...Ellwer vi får se..ska ta ett tio tåg e typ framme vid elva och jag har jobbat sen sju inmorse...så jag vet inte riktigt om jag känner mig så het. Men mysigt ska det bli....

Inga kommentarer: